Sabtu, 23 Mei 2009

JIMMY DEMAM TERUK HUHUHHUHU

Sekum...lama tak updated blog..sebenornya aku takde masa coz aku jaga jimmy demam teruk sesangat lama gak budak encem nie tak demam sejak dia dapat semput masa dia 5 bulan dulu.Hari ni dah masuk hari ke-6 anak aku tak sehat "cian adik cian adik" kata babah yer setiap masa huh...cian2 aku gak yang bersengkang mata jaga siang malam hehhehe.Memang teruk tul jimmy demam kali nie siap kena amik darah kat klinik lagi yelah sapa tak risau suhu dok kat 39-40 degree...mujurlah result darah tak menunjukan positif denggi heh seram yerlah penyakit2 gitew.Demam panas macam nie pun aku rasa takut.....yang atuk abah ngan nanny dia kata demam nak pandai jalan... ntah ler look & see jerlah nanti..anyway Alhamdulillah lah demam dah ok la ni tinggal dia punyer hangin ngan rengekkan jer tak ok lagi apa lg sebagai mummy yang sayngkan bangat kat anak bak kata FaFau LAYANZZZZkan jer.......Cabaran tul jadik emak ghupa2nya yer....
ni aku tepek muka seposen jimmy masa demam....cian dier..nanti dah baik mummy & babah bawak pergi zoo yer sayang...jimmy memang suker binatang...hehheeh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan