Ahad, 24 Mei 2009

Dating?( ;

Sekum u alls..hehhehehe nak tau dengan sapa donut dating semalam.......hehhehe dah lama sebenornya nak jumpa kakak ku nie baru berkesempatan smlm walaupun masa tidak berapa mengizinkan,yelah anak bujang aku tu kan lum baik domam...aku mintak jasa baik pertolongan le... dari mak aku jaga jap.Laki aku dok follow coz malas aku nak drive...aku kan MEM besor...kuihkuihkuih....tepat jam kul 10 lebih macam tu seprti yang dijanjikan jumpa kat Coffee Beans.Aku dok cari2lah terjenguk2 dari luar mana lah akak aku sorang nie...aku pun kol ...tup.. tup.. kakakku angkat aku masuk jer ke dalam Coffee Beans tu nampaklah ade akak sorang nie dok lambai2 HA...... ITU DIA KAKAKKU.......


KAKAKKU..KAK PIKIN & mE DONUT
Sonok sgt dapat jumpe kak pikin.....hopefuly dpt lah kiter jumper lg ye kak....(;



1 ulasan:

  1. macam cacat jer muka aku...tak biasa amik gamabr sendiri...mulut senget sbb besi dlm mulut senget2..wakakaka

    BalasPadam