Rabu, 27 Mei 2009

2 Cerita....

Sekum u all ari nie aku nak cerita 2 story mory nih.Story pertama aku terjumpaklah gambar nie....heh tembam tul haku masa tu baru naik koje pas abes coti pantang.hheheh cuba korang bezakan ade beza tak??



donut baju oren yang berlengan anak gajah hehhehe yanggambar bawah nie baju dah longgar..
bulan nie aku dah timbang huhuhu turun gak lah walaupun sikit 66.4 kilo minggu lepas timbang ehhehehe
alhamdulillah nanti aku hapdet triker tu 1 jun nanti...eh eh nak masuk bulan jun dah yer hehhe alamak aniversary haku nak dekat dah huhuhuhu apa agak yer suprise laki aku kasik nanti huhuhu TUNGGU......

Cerita kedua pulak hari nie ade jumble sale kat lobi ppukm nie aku pun tak pasti sempena sambutan apa...em...apa2 pun biselah baru2 kuar gajikan staff pompuan nie suke lah tabur duit kat situ huhuuhuhuhu termasuklah haku hahhahah...tapi kali nie aku beringat sikit malaslah nak membazir nak simpan duit beli baju bersaiz baru hehehheheh muleh ker?yakin boleh!!!cuma aku beli satu mende nie untuk sapa lagi untuk permata hati mummy jimmy nuetron hehheh adam najmi lah bkn jimmy neutron hahaha.ni haku tepek gambar nagn aksi si jimmy nie baca buku lah konon..... terbelit lidah jugaklah aku nak sebut .."ENCYCLOPEDIA ANIMALS" jimmy memang suker BACA BUKU ecspesiallybuku berkaitan ngan binatang favarote dia hehhe iaitu kucing memang geram tul dia ngan binatang nie aku nak bela tapi laki haku tak kasi....takpelah...

em nie dia gambor yer.....


buku nie gambar yer cantik2 haku pun terpegun nengok coz gambar binatang real...


kat bawah nie pulak aksi2 HERO aku ngan baca bukulah konon masa ontheway nak g umah pengasuh konon mcm nak g sekolah lah hehhehe..oklah u alls nak cau dulu lain kali ade cite haku post lg...yang penting...

APA YANG PENTING...KERJASAMA........ heheheh bagi aku yang penting skang nie by next month aku nak turun berat sampai 60kg insyaALLAH....................CHAIYOKKKKKKssssssssssss......................










Tiada ulasan:

Catat Ulasan